Світлана Бевза
Українська дизайнерка, власниця бренду BEVZA. Відома в Україні та світі як дизайнерка-мінімалістка. Цієї естетики вона дотримується з часів створення бренду. Попри популярність в Україні, найвищими показники продажів колекцій BEVZA є у США та Європі, зокрема в найбільшому онлайн-рітейлері дизайнерського одягу NET-A-PORTER, а також у дванадцяти магазинах по всьому світу. Світлана Бевза — найкращий дизайнер жіночого одягу за версією національної премії Best Fashion Awards (2013, 2019), дизайнер року за версією Elle Style Awards (2018).
Для бренду BEVZA цей колір є особливим, із колекції в колекцію він набуває нових форм і способів вираження. Це можуть бути будь-які предмети одягу, але біла сукня є завжди — це ключовий елемент бренду.

З досягнень, що стали найважливішими на шляху розвитку бренду BEVZA, хотілося б відзначити фінал міжнародного конкурсу Vogue Talents у 2013 році. Це стало початком якісно іншого витка нашої справи. Звісно, мене також дуже тішить, що двічі в Україні я була відзначена як найкращий дизайнер жіночого одягу.
Від самого початку для мене білий колір є особливою частиною естетики бренду, уособленням чистоти, миру та нового початку
Мені пощастило дуже рано визначитися зі своєю професією. Зі слів мами, у 4-5 років я вже почала малювати одяг і вперше сказала, що хочу мати власний будинок моди.

Процес створення одягу — найцікавіше та найприємніше для мене й сьогодні. Проте це великий міф, що дизайнер займається тільки творчістю. Як власник бренду він повинен мати чітке розуміння свого продукту, клієнта та довготривалих цілей. Найважливіше у побудові бізнесу — правильно організувати роботу команди, адже фінальний успіх залежить від кожного з її членів.
Якщо ти дбаєш про землю, про природу своєї країни, то отримаєш гарний врожай. Колос — це хліб, який є символом життя. У країні з трагічними сторінками історії, пов'язаними з Голодомором, неможливо не усвідомлювати його цінності. Хліб — важливий і багатогранний, сакральний український символ.

На створення прикрас у формі колосу мене надихнув трагічний випадок. Ми знімали рекламну кампанію в полі й стали свідками автомобільної аварії. Жінка не впоралася з керуванням і вилетіла в кювет. Випала з машини просто у поле пшениці. Це диво, що вона залишилася неушкодженою. У мене промайнула думка, що саме пшениця врятувала їй життя. Так народилася ідея прикраси-колоса, прикраси-оберега.

Відтоді, коли ми вперше показали цю колекцію у Нью-Йорку, вона стала бестселлером, і досі попит на ці прикраси не спадає. Було дуже приємно також отримувати відгуки від закордонної діаспори, що ці колоски нагадують їм про Україну, і вони носять прикраси з гордістю. Я помітила, що останнім часом клієнти все більше звертають увагу на сенси. Хотілось би, щоб цей колос став символічним ланцюжком, що об'єднує українців по всьому світу. Всіх, хто пам'ятає про своє коріння та закоханий у нашу культуру.
Колос для мене є важливим національним символом. Це зв'язок з природою, з українською землею, з її цінністю. А в широкому розумінні в ньому закладений зв'язок причини і наслідку: що посієш, те й пожнеш
Українська мова завжди звучала у моїй родині, і ще на початку 1980-х мій дідусь був один із небагатьох, хто носив сорочку-вишиванку на регулярній основі. Я зростала на українській культурі та цінностях.

Патріотизм для мене — абсолютно органічна річ. Адже любов до рідного краю — це те, що є природним для кожного. Патріотизм — це бажання навчити своїх дітей поважати свою країну, пояснити історію цієї землі, розповісти про складнощі, через які наша нація проходила століттями.

Думки, що за кордоном завжди краще — наслідки радянської пропаганди, і вони поступово залишаються у минулому.
Соня Делоне була одеситкою, Казимир Малевич народився в Києві, Серж Лифар, зірка паризького балету, до кінця життя вважав себе українцем. Про це варто не забувати самим та нагадувати молодому поколінню.

Усі колекції BEVZA несуть у собі відображення українського культурного спадку. Проте мені здається, що важливо замість відтворення й запозичення надавати йому нових сучасних сенсів. Наприклад, наша колекція весна-літо 2021 присвячена Трипільській культурі, яка була розповсюджена на території України, починаючи з 5400 року до нашої ери. Приємно, що після показу колекції цим періодом української історії зацікавилися журналісти з усього світу.
Чимало видатних персоналій мають саме українське коріння, і дуже важливо зберегти пам'ять та знання про них
Серед колег я б відзначила, зокрема, Ксенію Шнайдер, яка створює речі з переробленого деніма, що мають великий успіх за кордоном.

Для розвитку модної індустрії в Україні важливою є також підтримка держави. Індустрія моди — одна з найперших у світі галузей за фінансовими показниками. Вже багато зроблено для її розвитку у країні, і я вдячна засновникам Ukrainian Fashion Week Ірині Данилевській та Володимиру Нечипоруку, які роками підтримують молоді таланти та вже досвідчених дизайнерів.

Зробивши український тиждень моди некомерційною організацією, розробивши систему державних грантів та налагодивши співпрацю із міжнародними ЗМІ, ми могли б ще активніше розвивати індустрію моди тут, у Києві.
В української моди безмежні перспективи на міжнародному ринку. У нас є багаторічні традиції, пов'язані зі створенням одягу, з ручними техніками шиття. Нам є чим пишатися і на базі чого створювати нове і сучасне
Українських дизайнерів шанують у світі як професіоналів, що роблять якісний одяг, із самобутніми думками і ідеями